SO FRESH! CHOCK TURKOS



Jajamensan, vill man vara extra fresh ska man köra på chock turkos och klara starka blåa toner, kolla bara på Rihanna! ;D
Snyggaste plaggsammanstättningen just nu tycker jag är: en cool t-shirt över tajta strechjeans som går ned i ett par höga sneakers, samt en figursydd jacka, träningsjacka eller kjavaj, över.


ET MUGG, Smurfette-, Marilyn Monroe och Bowie t-shirt, Truffle Shuffle
Sneakers, Nike Sportväska, Adidas jacka, Stadium.
Jeansjacka i cirkusdirektör-modell, stretchjeans, H&M.
Kakmonster väska, på rea 80stees.
X-tra Höga turkosa Converse, Footlocker.
Höga himmelsblå Converse, Ellos.

Notering: Stretchejansen utan bakfickor (hot!) är sjukt snygga och har ovanligt mycket stretch i dem = jättesköna, enda negativa är att de är väldigt låga i midjan. De finns i svart också, 299 kr.

Jag gillar de nyligen utkommna Conversen från Ellos också, färgen är helt underbar. Men ännui en gång: storleksförtryck (vad är det som händer?) de går bara upp till storlek 40?! Jag har sett mer och mer av det här på sistonde- skor som vanligtvis går upp till 41 har stannat vid storlek 40...? Tråkigt!!! :( Hur ska det gå för oss Big Foot's?
-----------------
Rättelse: Såg nu att de himmlesblå Conversen visst finns i strlk 41 hos Junkyard.se, det verkar som att en del av problemet är att vissa butiker är dåliga på att ta in större tjejstorlekar...



SO FRESH SHOCKING TURQUOISE
SO FRESH SHOCKING TURQUOISE

Items in this set:
Ladies David Bowie T-Shirt From Chaser LA : TruffleShuffle.com, 37 GBP
Totally 80's Ladies Smurfette T-Shirt From Junk Food :..., 25 GBP
Ladies Marilyn Monroe Red Lips T-Shirt From American Classics :..., 23 GBP
NIKE BLAZER MID W och andra Sneakers på stadium.se
Converse All Star Knee Hi - Women's - Vivid Blue, $40


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Hahah, jag håller med om att de ätpinnarna är glidiga! Jag äter nästan aldrig med dem nu när vi har andra pinnar i trä som är mycket bättre :P

Jag räknade de inlägg som varit på startsidan och som jag tagit print screen på och det blev 18 stycken :O:O:O Sjukt men roligt! Hahah, veckans blogg vore ju spännande faktiskt... Men det skulle vara lite läskigt också! :P

Vira Blåtira har jag nog aldrig druckit men jag har hört mina storasyskon prata om den, man blev visst blå på tungan av den? Jag gillar saker som färgar av sig på tungan så den skulle jag vilja smaka :P

2010-03-18 @ 19:47:02
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0