Vägra vinterjacka!


Parkas- perfekt vårjacka.


Igår var första dagen som jag vägrade vinterjacka. Jag har fått NOG av den där stora otympliga militärgröna tunga okitschiga oformliga jackan nu!!! Så igår körde jag med min H&M parkas vilket funkade utmärkt. Det är lite ull i materialet så trots att den är tunn är den lagom varm.

Nu börjar en ny era för outfits! YES! :D


Övriga plagg på bilden:

Stentvättade stretchjeans, VILA.
Rosa moonboots Rocketdog, Wedins.
Mössa, JC.
WCT hoodie, H&M Divided.
Plastörhängen, Glitter.



Kommentarer
Postat av: Therese

bra initiativ. vägra vinterjacka! jag har också investerat i en parkas. heja vår!

2010-03-10 @ 14:48:36
URL: http://vosreves.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Tack för gratulationen! :D Hela 26 år blev jag ^^

Hahah, nästan alla mina Topshop-strumpor har också börjat få hål och några har jag slängt :( Men det blir ju så när de är så fina, man vill ju ha dem på sig hela tiden! :P Vad kul att du också tänkt blogga om dem förresten, vore kul att se vilka du har! :D



2010-03-10 @ 18:30:17
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh snygga skor! Du bloggade om dem förut va? Innan du köpte dem alltså? Hela outfiten var snygg ^^ Men jag kan inte sluta med min vinterjacka än för mina vårjackor är för tunna som synd är! Jag har till och med täckbyxor de flesta gångerna jag måste gå ut :P

2010-03-10 @ 18:32:02
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0