a good (mon)day


Åh, en bra dag! Summering: varmt sommaraktig vårväder! Pigg & alert i sinne och kropp! Trevligt på kursen! Och tack för dagens trevliga kommentarer på bloggen! :D



Lila gänget. Gruppuppgift på kursen, med Malin, som jag känner sen tidigare, och Jenny, som jag bloggat om tidigare här.



Rita rita rita! Gör jag inte kollage i datorn så ritar jag dem! ;)


Premiär för jeansjackan. Äntligen!

Efter kursen: Möte, sen mamma (hon bor mitt i stan så jag brukar ofta mellanlanda där) som bjöd på hemlagad god mat. Sist men inte minst; gymmade jag på Friskis & Svettis, välbehövt, är så rastlös i kroppen nuförtiden! :)
Kvällen har ägnats åt TV-tittande: Top Model 13, Svenska Hollywoodfruar, och nu Roast på Berns! och samtidigt lägga in bilder i datorn och snickra ihop det här blogginlägget! :)


Träningsoutfiten som bestod av en Samantha Fox t-shirt (som jag tryckt själv), en gammal Puma-väska, sportbh, rosa nätlinne & träningsbyxor från H&M.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vad fint du ritar!



ja det är verkligen konstigt det där..jag var ju jätteöverviktig för 12 år sen men då brydde jag mig inte alls.

2010-05-17 @ 23:39:38
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Baby Jane

Ja det är superkul med olika frisyrer :) Just nu vet jag inte vad jag vill göra ... vill både spara ut luggen och ha kvar den.

2010-05-18 @ 10:53:31
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0