Back to school, old school.


Madonna i en MTV intervju på det glada 80-talet. Återigen 'Scruffy Madonna'. Hon är snyggare än någonsin på den här bilden. tycker jag! 

Back to school, old school.

Idag var jag tillbax i plugget. Jag är fortfarande inte riktigt kry, men det var skönt att göra nåt på dagen istället för att höra grannen väsnas hela dagarna. 
På kursen idag fick vi en gruppuppgift att välja ett företag som referens för frågor om handel. Jag, Rickard och Sara gick på stan och fixade Åhléns som referens och det är jag nöjd med.

Sen gick vi lite till på stan innan jag åkte på möte, och efter det blev det ännu mera stan för mig. :) Provrumsbilder kommer strax!



Old School med Musse Pigg-retrotoppen!


Jag valde Musse Pigg-toppen av dem som jag visade tidigare här, och det är jag jättenöjd med (trots att överkroppen ser ut som ett tält i profil)! ;D

Annars: Rosa mössa, JC. Stentvättade stretchjeans, VILA. Svart långt trikålinne, scarf, armband, H&M Divided. Converse, La Redoute. Klocka, Cheapo.



Tälteffekten från sidan... här har jag ändå använt en bh light.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0