... mera bilder från söndags


FIKARAST. HEMMAGJORD KAFFE LATTE + BUTTERKAKA. Är i en bulle-period. :P Lätt beroendeframkallande. Butterkaka älskade jag när jag var liten. Det var jättelängesen jag åt det nu. Brukade äta det när jag hälsade på mamma när hon abetade med att sälja datorer på 80-talet.


TUSSELAGO. MORMORS-linnet från Åhléns på.




Solbrillor, kinapinne, H&M Divided. Diadem, Glitter.


LAGADE CASHEWWOK TILL MIDDAG. Grön flamingoklänning, oxå från Åhléns. Luvtröjja, Bik Bok.


Tight &, kjol, H&M Divided.


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Ja rik borde man bli :P Det var ju sjukt att den billigaste biljetten till konserten kostade runt 600 kronor :O Tack för tipset om remixerna, jag har inte hört dem men nu lyssnar jag på dem! :D

2010-05-07 @ 15:39:14
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0