STYLED BY SHOES. FÄRGSTARKA & ROSA PUMPS på DIN SKO



Du har väl inte missat Dins Sko's reklamkampanj 'STYLED BY SHOES' (love love love) eller sett goibitarna som dykt upp i Din Sko-butikerna?! Jag och några av mina kurskamrater fick i uppdrag att kolla servicen i butikerna i city (det kanske jag inte ska gå in på här...), men passade förstås på att prova skor också.



FÄRGSTARKA PUMPS. Hur läckert som helst!



PINK SHOE FRENZY!!! Jag har ju länge varit på jakt efter rosa pumps. Jag bloggade om det redan i december här, men då var det svårare att få tag på, så det är jättekul att det poppar upp i butiker nu. :D


JÄTTEHJÄRNA. Jag var så ful på den där bilden så jag ersatte mig själv med ett något  'snyggare jag' (tips för att åtgärda fula fotominer på bild har jag tidigare bloggat om här). ;) Fast nu ser det istället ut som jag har ett jättehuvud, hahaha!


MINA FAVORITER. De till vänster är mera partypumps och de till höger passar både till fest och vardags. Jag föredrar de sistnämnda.



Erica hittade ett par ultrahöga svarta, gotiska kängor.


Nicklas blev i sjunde himlen när han hittade dessa rosa pumps och önskade att de fianns i hans storlek!




PINK PUMPS i GOSSIP GIRL. Till och med Blair i Gossip Girl kör med liknande pumps, likaså Vanessa. Hennes härliga stil har jag bloggat om här.  


BLACK Vs. PINK. Det bästa är att kombinera dem.


ROSA LACKPUMPS MED TAXKLACK. De här var egentligen de mest användbara och ser ut som dockskor men jag kunde tyvärr inte ha dem för de var så små i storlekarna. =(



Kommentarer
Postat av: Linneahilje

Sv, jag kommer faktiskt intr ihåg vart jag hittade den!! Men visst är den fin allt.

2010-05-01 @ 18:52:27
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Janeleh

SV: Dom är köpta på skopunkten, kostar 350kr :) Så nu längtar jag till sommaren så jag får chans att använda dom ^^

2010-05-01 @ 21:02:24
URL: http://peekaboooo.blogg.se/
Postat av: Janeleh

SV: hahaha, precis ;) Vill också shoppa i London, finns så mycket snygga saker där :D

2010-05-01 @ 21:04:27
URL: http://peekaboooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar dina tips :)

2010-05-01 @ 23:17:02
URL: http://exaktomallt.blogg.se/
Postat av: Alicia

Älskar din blogg, så himla bra! Älskar, precis som du, 80-talet och allt med det, även fast jag föddes 97.



De sista skorna var riktigt snygga =)

2010-05-02 @ 11:01:55
Postat av: UNIQUE REBEL SVARAR

TACK Alicia! :D :D :D Va kul att du oxå gillar 80-tal, och jättekul att du gillar min blogg, det gör mig jätteglad! :D:D:D



Jag gilade oxå de sista skorna, men som sagt, lite för små. Hoppas det kommer nåt liknande som sitter bättre! :) ´



2010-05-03 @ 11:00:04
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0