SWEET DREAMS



Sova med stil, självklart! Matcha sängen med sov-outfiten? YES! ;D

Påslakanset i snöleopard, rosa eller lila blommor från H&M HOME, och coola och söta pyjamaser från Topshop, samt t-shirts och Bambi-halsband från Honcho Store! :D

Jag behöver verkligen hotta upp min säng och är bra sugen på allt, men mina favoriter är nog Ponies Forever t-shirten (såklart), den lila pyjamasen, och det rosa blommiga påslakansetet längst ned till höger. 
(Fast jag gillar såklart den rosa donut-pyjamasen, rosa dino-pyjamasen, supergirlpyjamasen, lila blommiga- och snöleopardpåslakansetet, och den illusterade tygväskan... ect. hahaha!)

Har du några favoriter? 

 
SWEET DREAMS
SWEET DREAMS

Items in this set:
Supergirl Tee And Long PJ Set, $50
Cool T Shirts, Retro, Rock, Affliction, Junk Food T Shirts and..., 35 GBP
Unique T-shirts Online UK, Screened Tees - Honcho-SFX, 25 GBP
Cool T Shirts, Retro, Rock, Affliction, Junk Food T Shirts and..., 25 GBP
Unique T-shirts Online UK, Screened Tees - Jukupop.com, 25 GBP


Kommentarer
Postat av: Hanky P

Snyggt collage!



Och HAHAHA!

Helt fantastiskt grymt med en donut-pyjje ju!

2010-05-03 @ 18:13:08
Postat av: Charmanta <3

OOh super snygga kläder ! :D

FIn blogg!

2010-05-03 @ 20:50:35
URL: http://amandabornecrantz.blogg.se/
Postat av: Carina

Smurfan e cool, sån vill jag ha! Smurfar kan man inte få för många av :)

Kul blogg.

2010-05-03 @ 21:35:29
Postat av: Angelica

sv: Å vad roligt :D tack så mycket ^^



Tipptopp ftw! :D

2010-05-03 @ 21:48:39
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL SVARAR

Helt sant, Caraina! Jag har flera smurf-tshirt men tyvärr ingen med bara smurfan ännu, bra val! :):)

Tack, så mycket, kul att du tycker det! :D

2010-05-04 @ 07:44:58
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Nath

mysiga kläder =) så härligt o ha söta pyamas kläder man kan mysa i

2010-05-04 @ 11:02:47
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0