Till sommaren: Grå collegeshorts! + kollage och how to wear it, outfitbilder och bloggtips!



Bikbok, Topshop, Monki och Converse


Rockitout
har gjort det här fantastiska kollaget med den här 80-taliga outfiten Jag insåg att jag hade nästan allting i kollaget, eller iallafall liknande, och blev inspirerad att ta outfitbilder med dem!


Rosa tygskor Keds, Nelly. Svarta ballerina, Vagabond. Grå collegeshorts, Flashdancelinne, armband, H&M Divided. Solgalsögon, Monki. Stentvättad jeansjacka i bikermodell, Gina Tricot.


Ännu snyggare och bekvämare skulle det vara att glida runt i ett par lite längre shorts än mina i sommar, som de i kollaget, eller de Rihanna har nedanför, alldeles perfekt längd och passform på dem! Men jag kanske kan ha cykelbyxor under mina.




Den här bilden hittade jag hos Exaktomallt, som oxå bidrog till det här shorts-inlägget! Rihanna visar hur ett par grå collegeshorts ska bäras! :D

Kolla in de här bloggarna, 2 nya favoriter! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jo visst får du göra det :) blir bara glad av att du gillar det =D ha en bra dag, kram :D

2010-05-12 @ 16:27:56
URL: http://exaktomallt.blogg.se/
Postat av: Moa

svar: Inte vad jag kommer ihåg ;) men det har jag säkert ;P men jag orkar inte blogga om det och sånt xD latmask är vad jag är :)

2010-05-12 @ 19:10:55
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/
Postat av: Alicia

Inlägget blev ju riktigt bra! =)

2010-05-12 @ 20:47:18
URL: http://rockitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0