Bik Bok's X-mas Party Collection 2010

Japp, nu närmar sig högtiderna snabbt! Dags att välja ut en shysst juloutfit för det första! Här är några kandidater från Bik Bok's X-mas Party Collection 2010!


GAGA-inpspirerad nyårsklänning?! Helt helt... UNDERBAR! 599 kr.


METALLIC GLANS i SLINKING MODELL a la STUDIO 54. Oh la la, nyårsblåsa till moi?! :D 299 kr.


JUL LEOPARD! Min julklänningsfavorit (separat inlägg kommer strax!), 299 kr.


SEXIGT PAKET i rött och spets. Också en julklänningsfavorit.


Lilla svarta... 299 kr, kappa 499 kr.


... och såklart kul med lite piffiga underkläder under partystassen, bh 99, trosor 59 kr! ;) Eller varför inte bara gå runt i en färgglad elslinga?!

Vilken klänning gillar du bäst? Vad ska du ha på dig i jul och nyår?

Jag återkommer när jag gjort utförligare research ifrån Bik Boks provrum om klänningarnas passform!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Ha ha, jag röstar helt klart på elslingan! :D

2010-11-25 @ 21:18:17
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Amanda <33

Jag gillar leopard klänningen! ^^)

2011-01-10 @ 15:30:31
URL: http://AmandaDeVettu!
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Amanda: Bra smak! Jag med! :) men tyvärr var den helt slutsåld så jag fick aldrig tag på den... =/

2011-01-10 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0