Nya "&" jeans!




Vad tycks?

Vanligtvis brukar jag inte kunna ha H&M Divided's skinny jeans, modellen som heter "SQIN" alltså, de brukar bl.a. vara för tajta i knäna så man knappt kan böja sig. Men nu hittade jag faktiskt ett par som satt skönt och snyggt! :D 399 kr.

Fast jag är fortfarande osäker om jag ska behålla dem..
Dels av ekonomiska skäl och dels för att jag tycker att det är skitsvårt med storlek och passformen på jeans. De sitter ok nu men börjar redan hasa ner och bli bylsiga i grenen (precis som många av mina andra jeans). Men köper jag en storlek mindre kommer jag få lida massa pin tills de går ut sig, om de nu gör det... Blörgh!

De flesta jeans jag har sitter skönt och har vad man skulle kunna kalla 'boyfriend-fit'. Eller så är de superstretchiga och supertajta, vilket är modellen jag föredrar!

Dom här jeansen är nån slags blandning. Kanske bra, kanske dåligt.
Kanske inte orkar ha det här 'lyx-problemet'.
Kanske inte är värt 399 kr.

....






"Ska Emily aka 'Unique Rebel' lämna tillbaka eller behålla jeansen...".

'Spännande' jeansfortsättning följer...



Kommentarer
Postat av: jessica

jag var också på en lektion innan jag tog studenten förra året :) har inte märkt av någon irritation när jag har använt sparkling beach runt ögat. har inte märkt av något från snowflake heller nu när jag har testat den idag.

2010-11-15 @ 20:51:41
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Åh, varför ska det vara så svårt med jeans?! Men de där ser ut att sitta snyggt iaf :D När jag provade jeans på Gina förra veckan så var jag mittemellan två storlekar, det var väldigt irriterande :P

2010-11-15 @ 21:22:05
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har grymt snygg stil!

2010-11-23 @ 12:24:00
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0