Öronmuffar baby!


Dessa är från Glitter, 99 kr. Tycker de ser härligt Star Wars-aktiga ut på nåt vis! ;P


Nu är det så kallt ute att det räcker inte med bara en mössa har jag upptäckt. Kylan tränger in mina öron! :S
Men med det dåliga kommer alltid nåt gott, och det innebär att det äntligen är läge att använda de annars svårburna öronmuffarna! Alternativt ha ett par stora hörlurar med nåt skojjigt motiv! ;D



WOAH! Det var ni inte beredd på va?! Hahaha! (eller var ni det kanske... ).Den här GALET ROSA & 80-talsinspirerade bilden är från vintern 2008 innan kalas! ;D Men det där är iaf mina muffar.


(se hela inlägget här).




Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Ah, love ´em! (bådadera alltså) Hade ett par turkosa back in the ´80s!

Dina två nedersta foton känns VERY Sam Fox, - underbart! Ska läsa ditt nostalgiinlägg också. :)



SV: Ah, JUST DET! Cheetara heter hon, sannerligen en cool cat! :) Utställningen är i Stockholm, på Fotografiska nere vid Stadsgårdskajen. (heter det, tror jag?!) Bortanför Birka-båten, om du vet var den huserar?

2010-11-30 @ 20:00:33
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Viola Vamp:

Jag vet inte vad det är för fel på Blogg.se nu, men kommentarerna visas inte på min sida just nu (?!), om du undrar varför din inte syns...



Jättekul med utställningen, jag kommer vara i Stockholm i mitten av december och fira jul med andra halvan av min familj, då kanske jag lyckas ta mig till utställningen!



ÅH, vilken komplimang!!! =O Men det är nog lite för lite bröst i bilderna för att kännas Samantha Fox'iga, va?! hahaha! :D

2010-12-01 @ 11:21:47
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

... nu syns kommentarerna efter en andra kommentar.. ok, helskumt.

2010-12-01 @ 11:43:05
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: z

rosa bilden var snygg! du passar i 80talsstilen. :)

2010-12-01 @ 21:13:13
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till z:

Aoh, tack! :D Jättekul att höra!

Jag ÄLSKAR ju verkligen 80-tal! :D Färgerna, modet, musiken, filmerna! aaaaah..

2010-12-02 @ 14:05:25
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0