Provrumsglädje på första advent @ H&M Divided: kakmonstertröjjan, rosa luvtröjja och mössa, baseballtröjjor, julig spets!



NOM NOM. Jag hade med mig kakor i väskan ifall kaksuget tog över som kom väl till pass som accessoar! ;D


På första advent hade jag några trevliga stunder i stadens provhytter! Vi börjar med H&M Divided där mest action tog plats som vanligt!
Jag blev smått lyrisk när de äntligen fått in Kakmonster- och Tweetytröjjan som jag bloggade om tidigare!



Ja ni ser ju va glad jag blev i den här tröjjan! Dock har jag några klagomål på kvalitén som tyvärr inte är värd 249 kr. Den är väldigt tunn och känns som den ska gå sönder efter en tvätt. Men jättefin och skön förstås! Så jag vet inte.... hmmm. Har lite storleksproblem också...


Här är Tweety tröjjan i en mindre storlek (rymliga storlekar, man kan lätt gå ned flera storlekar). Samma kvalitét. Och stickningen av Tweety är ojämn och inte så snygg... Då är Kakmonster tröjjan mycket finare.




Jag har, tro det eller ej, ingen ROSA HOODIE! och det måste man ju. Särskilt snyggt när luvan sticker upp från vinterjackan som en färgglad accessoar!


Det här var en jätteskön ooch snygg modell, men jag hade föredragit en cleanare variant, utan tryck...  för ovanlighetens skull. Jag gillar t-shirts med motiv och hoodies utan. :3


Fortfarande glad....


Hittade också en rosa mössa som jag ska köpa! 49:50 kr, eller nåt sånt... (tycker att jag ser lite läskigt dock-aktig ut på den här bilden...).



Spetslinnen i svart och rött! Perfekt med den här röda toppen till jul! Min storlek var slut annars hade jag nog slagit till... 129 kr- lite dyrt, höjjer de priset på vissa grejjer innan jul?! 


Både sexigt och traditionellt!


Den svarta varianten. mer grafiskt snygg ovanför en ljusare tröjja.





Baseballtröjjor 79:50. I LOVE!!! samma sak här, min storlek var slut, helt utplockat! Skön snygg stretchig mjuk passform! Och rätt billigt. Ska åtminstone köpa en av dem!


Grått/svart eller rött/vitt.


De har haft liknande förut men i helt ostretchig & oskön passform! Så det här var en varmt välkommen nyhet för mig!



Kommentarer
Postat av: Thea / SnoStilen.se

sv: Oh my lawd, you're making me blush, missy!

Jag har inte kollat upp just de säljarna men Några andra sidor som säljer TBBT-grejer är StylinOnline, tvstoreonline och ThinkGeek. Jag har beställt från alla och de funkar bra.

MEN beställer du från ThinkGeek kommer garanterat en avgift från budfirman som inte är inräknad och de vill ha det kontant eller överfört dagen innan.



Och du; du är sjukt välkommen till SnoStilens facebook-sida, lämna gärna stöldförslag :)

http://www.facebook.com/#!/pages/SnoStilen/136742209690869

2010-11-30 @ 11:26:27
URL: http://snostilen.se
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

svar till snostilen:

Sv: Jajamensan 'gillat' sno stilen på fejjan oxå! ;D Stylinonline känner jag igen, men jag har aldrig beställt därifrån! :) Jag gör ju själv tema-kollage och är ett retro t-shirt freak så jag har koll på många av de sidorna som har såna grejjor, men det är kul med nya tips och hitta en annan svensk (!) bloggare som oxå gör det ...! Om du förstår vad jag menar.

2010-12-01 @ 11:33:09
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Rött är sött :D

ojoj, jag känner att jag verkligen måste till HM nu, jag är riktigt sugen på den röd/vita baseball tröjan och det röda spetslinnet. Jag får nämligen dille på rött i "juletider".. Och så måste jag ju nämna att jag älskar dina "provrums-sessioner", de är väldigt inspirerande, sluta inte gå i affärer ;)

2010-12-01 @ 14:05:39
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till rött är sött:

Det gläder mig verkligen att höra! :D Vad är det som är inspirerande tycker du? skulle vara intressant att höra!

Neee, det är nog inte så stor chans att jag skulle sluta gå i affärer.. hehe.. ;D



Och bra smak där! Jag ska oxå slå till på den rödvita baseballtröjjan! (och kanske linnet..) och får oxå dille på rött i juletider! :D:D

2010-12-02 @ 13:59:34
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: M i c k a

sjukt snygga baseball tröjor. jag vill ha!

2010-12-09 @ 00:24:29
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till M i c k a:

Ja tack, visst är dom! :D

Jag har köpt den röd/vita och är jättenöjd! :)

Tack för kommentaren!

2010-12-10 @ 10:20:19
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0