rosa täckjacka, retro t-shirts, svart halsduk, gröna spetshandskar, rutiga- och jeansskjortor, provning, action!

Här kommer en mycket lyckad provrums-session som jag hade på H&M Divided för över en vecka sedan! :D









Hittade den perfekta retrovinterlooken! :D



WONDER WOMAN T-SHIRT PÅ H&M!!! 149 kr. Hade dagen innan använt och bloggat om min Junk Food Wonderwoman t-shirt som "snyggaste t-shirten" och så dök den här upp dagen efter! ;D Så äntligen, eller vad man ska säga, efter att ha beställt retro t-shirts på nätet i många år, har de 'äntligen' dykt upp på H&M... Jag tycker det är bra! Så kan man blanda lite. Största skillnaden är ju kvaliteten. Junk Food´s retro t-shirts är ju i bomull/polyester-mix, vilket kan bli rätt varmt (mera användbara under höst/vinter) och tål bara 30 graders tvätt men håller formen mycket bättre än H&M's bomulls t-shirts som i sin tur är tunnare och svalare (bättre på sommaren)... :)


BAMBI T-SHIRT! 149 kr.



Uppiggande multfärgat randigt, praktisk och skön modell, dessutom billig, 99 kr. En klassiker!


Underbar rosa täckjacka! Snygg och skön passform dessutom men med en stor brist i min bok: för kort. Vem vill frysa om rumpan och vara jättevarm på överdelen i vinter? Så himla synd, annars hade jag slagit till direkt, värsta 80-talsdrömjackan jue... =/ Ganska dyr oxå, 399 eller 499 kr, fast hade jag haft större inkomst hade jag köpt den ändå och använt som 'snygg-vinterjacka'.


GRÖNA SPETSHANDSKAR! Perfekt för att piffa upp bl.a. juloutfiten!


JEANSSKJORTOR! Så jäkla snyggt över en retro t-shirt.


Jo, jag pratade faktiskt i telefon. Inte helt problemfritt att prova, fota, prata samtidigt...


Supersöt hjärtmönstrad kort byxdress med dekorativ snörning i sidan! Hade jag bara fått igen dragkedjan helt och hållet i ryggen sååå hade den nog varit ett alternativ... ;P Små i storlekarna och helt stretchlöst. ;( 




DEN PERFEKTA SVARTA HALSDUKEN, 99 kr.


RUTIG SKJORTFAVORIT!


Provade många olika jeansskortor som satt bra men var allihopa lite för korta tyckte jag.






Presentpack med halsduk, mössa och handledsvärmare.


Jag ska köpa den svarta halsduken och Wonder Woman t-shirten (och den randiga tröjjan...) om de finns kvar när jag väl har råd...



Kommentarer
Postat av: emelie

tacck! :)

2010-11-23 @ 17:46:28
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: martina

SV: TACK! lite färg förgyller vardagen :)

2010-11-23 @ 18:06:03
URL: http://magotsuku.blogg.se/
Postat av: Micke

Så kul att ta en massa bilder i provhytten! :-)



sv:

Nja, frukost vet jag inte, men glögg är gott vid flera andra tillfällen under dagen. :-)

2010-11-23 @ 19:31:52
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0