Svarta strumpbyxor med leopardmönster!

Idag shoppade jag det sista paret svarta strumpbyxor med leopardmönster-stickningar i 50 den från Åhléns! Och jag är mycket nöjd, eftersom jag varit på jakt efter just såna! :)
 
Det finns med zebramönster också, som jag också vill ha. Men eftersom det här var sista paret så prioriterade jag att inhandla de leopardmönstrade just nu.


79 kr, Åhléns. Kanske inte ska säga för mycket ännu, men de verkar väldigt hållbara/bra kvalitet.


Jag var orolig att de skulle vara för små eftersom det bara fanns strl 36-40 kvar (och jag ligger mittemellan den och 42-46). De är lite tajta i midjan, men hellre det än för stora strumpbyxor som hasar ned! Åhléns strumpbyxor är ganska stora i storlekarna och höga i midjan vet jag av tidigare erfarenheter...

Annars tycker jag att det är knäppt att man inte får prova strumpbyxor/leggings, med tanke på att de ändå kostar ganska mycket, känns oftast som att köpa grisen i säcken/kasta pengarna i sjön... Affären kunde väl ha några provexemplar, problemet löst!




Kommentarer
Postat av: Madde

2010-11-09 @ 19:03:41
Postat av: Madde

Kolla in dom mönstarde strumpbyxorna på www.strumpbyxoronline.se

Snygga och inte dyra.

2010-11-09 @ 19:05:18
Postat av: MrCristian

Supersnygga strumpbyxor, verkligen! Och du verkar passa jättefint i dem, även om man inte ser hela outfiten. Vill du bidra (anonymt) med ett par bilder på dig i strumpbyxor till min blogg så är du välkommen.



MrCristian

2010-11-12 @ 09:16:13
URL: http://svenskatjejerinylon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0