3 klasiska superhjälte t-shirts!




Är man ett retrofreak, superhjälte- och serietidningsnörd som jag så borde man i sin garderob, eller i mitt fall t-shirthylla sprängfylld med retro t-shirts, ha minst en av dessa klassiska t-shirts med några av de kändaste superhjältarna/hjältinnorna (tolkningsfråga):





Batman/Batgirl.



Superman/Supergirl.



The Flash.

Från 80stees.


Jag har många superhjältet-shirts, men ingen med bara den klassiska loggan tyvärr, så det blir till att beta av en efter en i framtiden... ;P

Föressten, så kom jag på nu att jag har en gammal, sönderklippt Stålmannen t-shirt från second hand, som jag tror ligger längst ner i mammas garderob (?!), och som jag kanske kan börja använda igen... :D




Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har en gammal Batman t-shirt nere i källaren men jag tror att den kanske är för liten... Men jag ska nog ta och kolla nu när jag blev påmind ^^

2010-11-02 @ 11:13:53
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Josefin

- tack så mycket! :)

2010-11-02 @ 13:20:52
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0