Pastelligt retro street sweet college- provning



Pastellig Rolling Stones t-shirt från Tour 89' och härligt bubbelgumsrosa collegeinspirerad baseballtröjja, fast tyvärr i en konstig modell som jag inte riktigt gillade.

Jag var inne på H&M divided igår och de hade fått in många nya gobitar som jag provade. Olyckligtvis hände det värsta som kan hända i ett sånt scenario: kamerabatteriet tog slut. Så jag fick inte med allting på bild tyvärr, men jag ska ge det ett nytt försök snart.



De får in såna multifärgade sportjackor/hoodies ibland och jag har själv en fast i andra färger! Love them! Väldigt street 80-tal.


Coola & sköna tights med graffitikänsla!


Gillar hela outfiten!





Kommentarer
Postat av: UNIQUE REBEL

Coola leggings! Kram RB-C

2010-11-05 @ 17:04:06
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Mikka

SV: Tack så mycket! Fick de strumpbyxorna i födelsedagspresent för mer än ett år sen, vet inte riktigt vart de kommer ifrån men finns antagligen inte kvar längre tyvärr :/

2010-11-05 @ 19:22:28
URL: http://mikkamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0