Möss- och tröjjprovning!

Provade nyinkomna mössor och tröjjor i måndags passande säsongen på H&M Divided.



Paljettbaskrar för en glamorös, dekadent, Cabaret-look. Perfekt för partykvällar, nyårsafton, eller höstiga promenader, finns i både silver och svart!
Jag ska slå till på en av dem, har velat haft en sån ett tag. De hade såna i en mängd färger, fast dyrare, för några år sedan på Topshop.


Barnsligt rolig supersöt kawaii djurmössa! Men konstig modell, för lång, stod upp på huvvet liksom. :P





Cyndi Lauper tröjjan jag bloggade om tidigare! Det här är dock strl 36, 2-3 storlekar för liten för mig, det var den enda storlek som fanns kvar tyvärr.




Supersweet kawaii stickad tröjja i rymlig modell normallängd i bomull! Perfekt att ha under jackan och mysa i.
Jag har också på mig tightsen jag bloggat om tidigare och vill ha.








Kommentarer
Postat av: Knorriiiis

Åh jag älskar dom nya kläderna!! Du har världens skönaste stiiil!!! :DD

2010-11-07 @ 14:12:21
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Ha ha, tack sweetie! va kul att du tycker det, nu gjorde du mig glad!! :D Knorris, vilket sött smeknamn!



2010-11-07 @ 14:31:29
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Nä jag har inte vågat tvätta dem i maskinen för sulan hade börjat lossna lite :P Men jag kanske testar nu för jag har limmat fast den igen, haha! Fast nu hittade jag även ett par andra snowjoggers på Ebay så jag kanske köper ett par nya :D



Jag tror jag bara gick in på inställningar på Twitter och så fanns det nån widget-kod där nånstans ^^

2010-11-08 @ 09:53:37
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0