Blått läppstift!

Jag skulle vilja ha fler annorlunda färger på läpparna som t.ex blått! För att skapa en unik nästan utomjordslig look. Och om man inte vågar sig ut med blå läppar så kan man ta coola bilder! Jag tänker japanskt gatumode, kawaii, futuristm och sci fi, inspiration från t.ex. Blade Runner, Alice i Underlandet, Det Femte Elementet. Eller hardcore fashionista.


Blått läppstift från Lime Crime, 106 kr, 173 kr, inkl. frakt. (fraktkostnad: 66 kr).




Så jäkla snygg hylsa också! I love unicorns!!!


Skulle du kunna tänka dig att använda blått läppstift?


Jag blev tipsad om det blåa läppstiftet från Lime Crime hos Maggie Makeup Addict.



Kommentarer
Postat av: M i c k a

om jag inte minns fel har väl mist med blåa läppstift? (:

2010-10-11 @ 01:32:19
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: Zeithri

Tack för länken. Letade efter blått.

Men seriöst;



wtf tänkte dom med när dom gjorde själva förpackningen?

Pink and Unicorn, yay!



Asgarvar x3

2011-01-24 @ 05:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0