Hello Kitty Kameraväskor

HK KAMERA BAGS
Jag skulle inte ha nåt emot att ha min kamera i en sån här söt Hello Kitty kameraväska från Loungefly!
Annars ligger min kamera tyvärr mest och skräpar och riskerar att gå sönder och bli repig i handväskan. 
Ibland försöker jag lägga in den i ett kameraskydd men dragkedjan har gått sönder på det så den ramlar ändå ut i handväskan...
De här är egentligen en sån där liten multiväska som man, förutom kamera, kan ha nycklar, mobiltelefon i, ect. Men det får inte plats nån större systemkamera utan är avsett för kompaktkameror.

- HELLO KITTY WITH HEARTS MULTI CASE LOUNGEFLY OFFICIAL WEBSITE, $20
- HELLO KITTY WITH FLOWERS MULTI CASE LOUNGEFLY OFFICIAL WEBSITE, $20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0