My little pony Firefly t-shirt





Ännu en ovanligt snygg NY My Little Pony T-shirt från, och gjorda av, 80stees själva! vilket ju kan ha nåt att göra med tidigare påtryckningar (att ha fler MLP t-shirts) och förslag (att de ska se ut som Famous Forever's) från min sida... ja, man kan ju iaf inbilla sig att man har en viss konsumentmakt.. och 80stees brukar iof vara enormt bra på att ta vara på önskemål.* ;)

Firefly är för övrigt en av mina favoritponniesar och en av de kändaste av dem, och jag har en hemma som jag köpt på Tradera för ett par år sedan.



Jag gillar verkligen den rosa nyansen och att de lyckats klämma in en karaktäristiskt 80-talig design tillsammans med Firefly.

Helt klart en av de snyggaste My Little Pony t-shirts jag sett! Bra gjort 80stees!

Den kostar 160 kr utan frakt och är i 100 % bomull.



*Exempel: T-shirt av Famous Forever (som gör för korta t-shirts) från Storbrittanien som bara säljs rätt dyrt hos Truffle Shuffle och bredvid en längre billigare t-shirt av och från 80stees efter mina önskemål om liknande MLP t-shirt. Konsumenmakt?! Bra service isåfall!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Jag provade inte den riktiga Bloggshoppen, jag bara gjorde en egen :P Men det hände flera gånger att folk sa att de skulle köpa grejer och sen sket de i att höra av sig :( Så jag tycker väl att Tradera funkar bättre för där budar inte folk utan att vara seriösa, eller ingen har gjort det för mig iaf! Det finns ju folk som gör så där med men då kan man ju lämna negativt omdöme iaf ^^



2010-10-11 @ 11:56:44
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Riktigt fin t-shirt förresten! Och kul det där med att du skickat in önskemål till 80sTees och de fixat det! :D Vet du hur? Alltså tryckte de t-shirten eller letade de upp den och köpte in bara?

2010-10-11 @ 11:58:19
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: fifi

Åh, jag måste ha en sån, jag har ju för sjutton en Firefly på armen!!

2010-10-13 @ 20:16:05
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0