Skospecial! 4 SKOR ATT BLI KÄR I!

Idag har jag uträttat ärenden och sen sprungit runt på stan, shoppat lite och pratat med vänner & bekanta som jag stött ihop med. En riktigt kul dag!



Sminka lite...


Testade ögonpennor på Make Up Store.

Provade skor på Eurosko och fick hjälp av min polare Jonas som jobbar där och som också gillar/är mkt kunnig inom 80-tal! Det är alltid roligt att prata med honom!


POP ART Converse.

Han hade tipsat mig på FB om att de hade Lichtenstein Conversen på rea (som jag bloggat om tidigare) fär 600 kr (tidigare 900) så jag var tvungen att prova dem men tyvärr fanns de inte kvar i strl 41... :(

Jag som letat Converse ända sedan i våras och så fanns de mitt under näsan på mig hela tiden... Jag är helt kär i dem nu, måste försöka få tag på dem på nåt annat vis... (googlar frenetiskt).


DRAG, TRANS, DISCO, GLAM, "FUCK ME-PUMPS"! 400 kr. Det är ju liknande dom här:

... som jag hade med i ett tidigare inlägg.



80's STREET KAWAII SNEAKERS, PUMA, 900 KR. Tänk benvärmare, pannband, tights... :D


GUNS N ROSES boots, Vagabond, 1250 kr.


Jag vill ha alla skorna!!! =O Det kändes som att jag hittade de perfekta skorna som sammanfattade min mångsidiga personlighet, stil och smak! Får se om jag har råd att köpa nåt par av dem, och om de finns kvar då...  Spännande fortsättning följer.

Vilka skor tyckte du var snyggast?



Hemåt!


Kommentarer
Postat av: Fifi

Alla skorna var snygga, men allra finast var paljettpumpsen!



Jag brukade ju läsa din blogg innan, men sedan tappade jag visst bort den… Min Fire Fly kan du se här:

http://fififantastic.blogspot.com/2010/02/fifi-ink-v.html



Och tack så hemskt mycket!

2010-10-14 @ 10:53:02
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: jenny

på första bilden har du en rutig kofta, var har du köpt den?

2010-10-15 @ 17:00:16
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Jenny: det är ingen kofta, det är en flerfärgad hoodie i WCT-material (glansig, typ adidas sportjackematerial) från H&M Divided i somras... Men de har fått in liknande 2 år i rad så det kommer säkert in nya liknande snart, håll utkik på H&M divided! :)

2010-10-31 @ 21:31:54
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0