Smurfin & Walkin



Idag såg jag ut såhär. Jag hade t.o.m glitter runt ögonen- på en vardag! ;O

California Smurfin T-shirt från Topshop.
Blått nagellack Blue my mind och kjol från H&M.
Orange ögonskugga Lars Wallin för Make Up Store.


Det bästa med den här dagen är att jag känt mig väldigt energisk i kroppen (tur är väl det eftersom jag tappat bort cykelnyckeln så jag måste gå överallt!) till den nivå att jag dansat och mimat i trapphuset. Jag tror dansracet på krogen i fredags har släppt lite kroppsliga hämningar. Gud jag måste verkligen ut och dansa oftare! Förutom det så älskar jag verkligen att promenera, blev jag återigen påmind om idag.  Speciellt i blåsigt och dramatiskt höstväder med löv som yr runt och friska fläktar! Man känner att man lever! Och sen är det så mysigt att komma hem, och ta en fika, med nya krafter.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0