Onsdag!

Igår.


Kollar på snygga tapeter på praktiken... Finns hur mycket som helst verkligen. Den här med skyskrapor är fasligt snygg.

Mycket rolig dag på praktiken!!! Jag har börjat få hjälpa kunder mer och mer att välja ut tapeter och idag blev det jackpot då ett par gillade exakt samma tapeter som mig! :D Har hänt flera gånger faktiskt, att de kunder jag tagit verkligen gillar det jag rekommenderar! Känns jättebra att jag blivit lite varm i kläderna i överhuvudtaget på praktiken.



Min favorittapet: I Love The 80s. Såklart!



Här fyller man på färg i färgmaskinen!


Såg en rosamålad Wolksvagen...


... med kitschiga grejjer hängandes från backspegeln!


Grymt sugen på mjukglass! Har inte ätit nån på hela sommaren faktiskt! :S men idag ska jag slå till tror jag. :D Mmmm, mjukglass i höstsolen...


GEEK. Dagens Outft. Hej hej, töntig min och pose, hahaha! men det bjuder jag på. ;P Hej, hej!
Lite positiv vuxenpoängfeeling här igen, för min egen del alltså. Jag har sällan utsläppt hår av många anledningar, men gjorde ett försök under dagen, kändes bra!

Sen hade jag tvättstugan hela kvällen tills jag däckade. Fick sova skapligt igen, 7-8 timmar. Känner mig rätt utvilad idag faktiskt! :D
Så mycket jag ska hinna med under dagarna dock, och så lite tid och energi... men jag betar av en sak i taget. Ikväll måste jag verkligen diska!!! :S Svara på mail och bloggkommentarer står också högt på Att göra-listan.

Tjing Tjong Kalsong!




Kommentarer
Postat av: Alicia

Ooh, Miami Vice-tshirt!! Jag vill ha!! :D Hihi, jag är lite smått svag för serien, och Don, såklart ;D

2010-09-02 @ 17:32:21
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: HP

Mmm... Mjukglass!! OM NOM NOM NOM!!!

:)

Du är jättefin med utsläppt hår! Det borde su alltid ha.

Kram!

=D

2010-09-03 @ 11:24:05
Postat av: HP

Jag menade "du" inte "su".

:P

2010-09-03 @ 11:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0