Some of the finer things in life... Part 1.

Har kommer nagra bilder som har fangat det dar lilla extra som jag gillar... som gor livet vart att leva! Bland annat. En livsstil, en smak & stilkultur. Jag blir glad och inspirerad av dem.
Bilderna ar fran Haykys, som hon har hittat pa Tumblr antar jag. Jag vet inte hur Tumblr funkar alls... Jag tycker det kanns lite konstigt, for jag vill garna veta vem som tagit bilderna, till exempel, men det far man liksom ingen info om alls.






Förutom att det är en cool bild så har jag har den här Star Wars-toppen från H&M och en liknande kofta! :)



















Det här Debbie Harry-linnet finns oxå på H&M Divided. Har varit sugen på det länge nu.




Vet du vart bilderna kommer ifrån eller vem som tagit dem får du gärna tipsa mig!

OBS! Jag brukar sällan lägga upp andras bilder, nästan alla andra bilder är tagna av mig, kollagen är gjorda av mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0