Thursday.



Såhär såg jag ut igår.


Livin' in the 80's My Little Pony tishan! Och mintgröna rosett-örhängen! Och matchande Cupcake-duo-ögonskuggan från Isadora. Synd att det inte syns bättre, skyller på min nya kamera.


Igår var också en mycket bra dag förutom att jag hade ont i magen (fortf.).
Jag fick göra kundundersökningar på praktiken och plocka upp lite grejjer på stan.
Apropå stan så lyckades jag gå på stan efter praktiken och en promenad i parken, istället för att diska... *suck*
Jag hade glömt kameran hemma också så det blev inga provhyttsbilder. :/ Ska fixa dem idag istället.
Sen, i total brist på annat så kollade jag på Miley Cyrus senaste film The Last Song... Den var faktiskt inte alls så dum som jag trott, eller som det låter... En bra ungdoms/kärleks-film. Förvånande sorglig dock! Pappan från Little Miss Sunshine är med, spelar även pappa här. 

Jahapp, så var det fredag! Ha en bra sådan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0