Detaljer från gårdagen



LET'S GO BANANAS t-shirten från Gina Tricot, röd boxarherrhoodie från Carlings, självlysande stjärna från Urban Outfitters och rosa wayfarers från tidningen Solo!

Annars inte mkt att berätta om gårdagen: jobbade på ABF, gick på möte på em, var trötttrötttrött och kände mig vindögd (ja jag kan bli det när jag är trött...), hade egentligen tänkt göra lasagne men orkade bara göra köttfärssåsen.. (ja jag har börjat äta nötkött), fick akutsmärtor i huvudet och konstaterade att om det inte är en tumör eller hjärnblödning på gång så måste jag förmodligen knäcka ut nacken hos en kiropraktor elr naprapat för att helvetet ska sluta (som att jag har råd med det). Och börja träna. Alltid den förmodade lösningen på alla problem: börja träna... (Ja, jag promenerar ju iaf som en dåre överallt). Kollade på tv för en gång skull: Den arga snickaren och Grey's Anatomy. Och stretchade lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0