Grattis Lando Calrissian!



Idag fyller Billy Dee Williams som spelar Lando Calrissian i Star Wars 74 år! Lando Calrissian är en av mina topp 5 hottest black dudes. Eller som min kusin uttryckte det i sin facebook-status: "Lando Calrissian måste ligga i toppskiktet av pimps... Snubben glider runt med mantel och har en stad bland molnen, alltså pimp deluxe :D".

Billy De Williams besökte nyligen Sci Fi mässan i Malmö så jag håller tummarna hårt att han kommer till scifimässan i Stockholm också... fast den brukar äga rum i nov/dec.

 

Kommentarer
Postat av: e v e l i n a ♥

SVAR:

Tack så mycket för alla fina kommentarer! :)

Min fina gula t-shirt har jag köpt i Chile

Jag använder en Canon eos 1000d :)

2011-04-06 @ 16:20:07
URL: http://evelinabravo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0