hoppa i sängen-outfit/sam fox jeansen!



Samantha Fox jeansen jag bloggade om tidigare- åter i bruk! :D Drömde dessutom om Sam i natt! =O Långfredagsförmiddagen spenderade jag med att blogga och facebooka och dansa och hoppa i sängen till bra musik! Sen gick jag en raid på stan och vidare hem till mamma och hade en alternativ påskmiddag med diskrensning, fragmentering, bränna alla mina bilder som tar plats på hårddisken på dvd-skivor och sen delade vi på en räkcurrybananananspizza! Nu är jag hemma gen med diskutrymme på laptopen och ska kolla på nån film och kan återigen använda photoshop, lyssna på spotify och lägga in foton! :D Aaaah, livet kan gå vidare! C'la vie och trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Saaaaga<'3

Fin blogg!

2011-04-22 @ 21:17:15
URL: http://thephotoblogofme.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Wohooo! :D Sam Fox-jeansen are foxy värre!

2011-04-28 @ 12:31:39
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0