Rod Stewart Dreams....

Älskar såna här mornar då man vaknar utsövd och kan se vissa saker man klurat över klarare för en gång skull.. Det kan ju bero på att jag drömde att jag träffade Rod Stewart inatt. ;) Ett blått band (?) från min hemmasydda festkavaj(?) fastnade på honom på tåget och han sprang efter mig på festivalområdet. Sen skulle han uppträda. Hahaha, WTF, Rod Stewart!!?? ;D


Rod Stewart och svenska Bond-bruden Britt Ekland... Mitt första minne av Rod var när jag, pappa och storasyrran var till Grekland när jag var 12 år och det var en svensk blond kvnnlig turist som bodde granne med oss på hotellet med sin kille och hade just det här motivet på en vit oversizad t-shirt, haha... så typiskt mig att ha t-shirtminne!


Om man bild-googlar Rod Stewart dyker det upp en hel del suspekta outfits, från 70-talet mestadels.........


Som denna! =O Eh, not so fresh, Rod!!! Men Go Britt! 


'... efter att varit instängd i en bagagelucka i ett dygn, iförd stringkallingar och en skotsrutig halsduk, var jag glad att vara ute i det fria...'


Men på både 70- och 80-talet hade han också en hel del hotta moments...


Alltid uppseendeväckande kavajer (var det där min hemmasydda festkavaj kom in i drömmen..?!)...


Det krävs en riktig karl för att bära upp en rosa satinkavaj.... ;)



Riktigt najs outfit!


Not so nice..... men jäkligt kul!!!


Rod Stewart ska dock ha mkt credd för att tillsammans med David Bowie's Ziggy Stardust vara den som gjorde att hockeyfrillan fick sitt genombrott! ;D


... och för att han inte har några problem med att ha en mkt mkt längre kvinna vid sin sida. ;) 

Jag har ingen aning vad jag ska lägga in det här inlägget i för kategori.... Musik, Kläder & Stil, Personligt, Outfits eller Hotties...?! *arrgh* those damn categories!!!

Trackback
RSS 2.0