Sett på stan: Fanny


Snyggtishan i snygg färgkombo, lackiga byxor med dragkedjedetaljer, klassisk fräsch make up och guldblonderat med korksruvslockar i toppparna.

Jag var tvungen att fota expiditen FannyT-shirt Store för hon hade sån hot look i den där unisex Coco Chanel tishan som jag varit inne och frågat efter flera gånger nu- och som jag bloggat om tidigare (men tyvärr fortf. slutsåld, fast den finns på webshopen såg jag nu)! När jag kom in var hon mitt uppe i stylandet av provdockorna i fönstret och höll på att göra en rufsig flätfrisyr på den ena dockan. Hon berättade att, förutom att de nu börjat med chinosliknande brallor, dyker det upp nåt hemligt i butiken nästa vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0