Härlig & effektiv vårdag!



Idag har jag traskat runt som vanligt, men idag var det xtra nice eftersom det var sånt härligt vårväder. Nu börjar sommaren närma sig! :D
Jag kombinerade viktiga ärenden och möten med en sväng på stan, provade lite kläder (inlägg kommer strax) och besökte ABF's second hand butik Redo och hittade "Veckans Outfit". Kvällen ägnades åt tvättstugan och det behövdes verkligen! Nu är alla mina favoritplagg rena och fina igen och redo för nya äventyr (älskar att tvätta)! :D Vuxenpoäng deluxe när man ser fram emot en kväll med tvättstugan...?!


Osminkade sanningen, ingen ovanlighet dock. Men det naturliga håret måste göras nåt åt...


Provar bl.a. rosa wayfarers (wantie!)på Gina Tricot(som matchade min väska). I övrigt dagens outfit.



The Wanderer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0