Froot Loops in Da Svedala!!!


FÄRGGLAD NYHET. Nu har äntligen de kitschigaste "frukostflingorna" kommit till Sverige!

YAYAYAYAYAYAY!!!!! Jag trodde inte mina ögon. De har fått in Froot LoopsWillys (Hemsta)! Om jag kunde göra bakåtvolter och hjula så hade jag förmodligen gjort det av ren och skär amerikansk kitschmatsglädje! :D Åh, det blir många fina bildmöjligheter med de färgglada frukostringarna framöver... Så fint paket också! Tidigare höll jag ju på att undersöka hur man skulle kunna beställa dessa från utlandet, tänkte beställa från Ebay, bloggade om dom, ect. Så det här är smått fantastiskt. Det verkar vara en nordisk satsning och inte bara nåt temportärt för det är bl.a. svensk text på paketet. Så det verkar som Froot Loops är här för att stanna ett tag! :D

Men jag har inte ätit dem än, återkommer med smakrecension och bilder! :))



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dom är så goda, men otroligt sött. Lätt att slänga i sig för mycket haha.

2011-08-27 @ 14:39:33
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0