Lone Wolf T-shirt!





Har inte hunnit visa mitt reafynd från Gina Tricot från några veckor sedan för 74 kr! Modellen är grymt oversizad så jag fick köra på strl. S för den här passformen som jag älskar!

Känns lite härligt tacky 80's white trash: som att jag skulle ha köpt den på torget eller på nån bymarknad lixom. ;P Ni vet såna där marknadst-shirts med bl.a. vargar och indianer på?!  Superkitschigt! :D

I övrigt så älskar jag mörkgråa eller svarta uttvättade t-shirts!!! Och ensamvargar.




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åhhh, vad fin :) Hittade faktiskt en liknande varg tröja på Gina för ett år sen ungefär och den kostade bara 50 spänn! Man blir så glad när man lyckas fynda :)

2011-02-10 @ 18:18:57
URL: http://frokennaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0