COLOUD HÖRLURAR

Högst på min födelsedagsönskelista står ett par Coloud hörlurar som jag suktat efter ett bra tag nu och förutom min födelsedag så är läget perfekt att slå till nu eftersom min KOSS-lurar börjat gå sönder!
Frågan är bara vilka Coloud-lurar jag ska slå till på... De är ju så fina allihopa!!! :S


Den här bilden är från ONOFF, 379 kr, fast nu har de bara Star Wars och rosaprickiga HK-lurarna kvar. Jag tycker de där (förutom Svampbob och helrosa HK) svartturkosa är skitsnygga men bara därför var de svårast att få tag på! Sååå jag tror det lutar mot de helrosa!


COLOUD EARPHONES



Mitt kollage med ännu fler varianter (mest) från Coloud's egen webshop, 350-499 kr, som shippar internationellt (endast 25 kr!) men tyvärr är många av de finaste slutsålda! Men vissa Coloud-lurar finns också att beställa från bl.a. CDON, Junkyard, Teknikmagasinet och Truffle Shuffle. 

Vilka tycker du är snyggast?

*Gaah* beslutsångest!


Hello Kitty Red Comic Headphones From Coloud : TruffleShuffle.com
, 35 GBP
SpongeBob Squarepants Face Headphones From Coloud : TruffleShuffle.com, 35 GBP
Marvel Ka-Pow Headphones From Coloud : TruffleShuffle.com, 35 GBP
Star Wars - Coloud
Star Wars - Coloud
Star Wars - Coloud
Star Wars - Coloud
Hello Kitty - Coloud
Say Hello (Kitty) to Coloud | CHIC
COLOUD Hörlur - ONOFF
Hello Kitty - Coloud
Marvel - Coloud
Hello Kitty - Coloud
COLOUD Hörlur - ONOFF
Marvel - Coloud




Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, jag vill ha ett par till lurar så jag kan matcha med olika kläder :P Skulle nog vilja ha de med R2D2 och de med en Stormtrooper på! Och såklart de helrosa med HK ^^



Sv: Åh, vad kul att du fyller år! Själv ska jag på banrkalas på söndag hos min syrra, hennes ena son har fyllt 7 år :) Asså jag har sett liknande bakformer fast med andra figurer någonstans... Jag minns inte riktigt var bara. Men det kan ha varit typ Cervera eller någon sådan butik! Åhléns kanske har? Jag skulle också vilja köpa en sån Hello Kitty-form, ska nog göra det sen nån gång! Har du beställt från Amazon nån gång? Funkar det bra och är lätt och så?



Jag kan fixa nån bild där jag har lurarna på mig! Jag tycker att storleken är lagom, de är lite mittemellan-stora :D



Hmm.. Jag tror jag vet hur du menar med en klump på huvudet. Typ att man får fluffa till håret lite ibland under dagen? Jag har inte testat Osis men då ska jag nog ändå göra det senare när jag är rikare :P

2011-01-14 @ 15:52:58
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Moa

Åh svampbob hörlurarna är jättesnygga! Själv har jag ett par coluod lila med peace märke på :)

2011-01-14 @ 19:03:15
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: erica e

Hahah!!!

Vad sjukt! Jag gick förbi teknikmagasinet i sthlm och såg ett par sånna hello kitty och tänkte på gång på dig! Dom var förresten nedsatta på rea - såg aldrig priset men undra hur mkt dom kostade där?? :)

2011-01-14 @ 19:56:27
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.com
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Svar till Erica E: Apropå Coloud-hörlurarna så visste jag inte att Teknikmagasinet hade dem! =O Kollade deras hemsida nu och det var rea på vissa lurar fast inte på de rosa HK.. iaf inte på nätet.... Ska ringa till Teknikmagasinet i Gävle imorn och höra ifall de har dom! Isåfall behöver jag ju inte ens beställa bara gå dit och köpa dem imorn. :)

2011-01-14 @ 20:43:49
Postat av: yaaz

de rosa hello kitty hörlurarna & o de gula svamp bob hörlurnarna känns mer som du:D



BTW titta in i min nya blogg :D ja har gjort en ny blogg nu (hade exaktomallt.blogg.se innan)

2011-01-15 @ 20:04:35
URL: http://myfashionmixedmonsteripod.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Moa: Roligt att du har Coloud-lurar! jag såg de lila med peacemärket på Teknikmagasinet- jätefina! :)

2011-01-17 @ 12:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0