iBIRTHDAY BASH!

B!RTHDAY BASH


Självklart finns det massvis med saker jag önskar mig! Här ett hopkok av saker jag inte skulle ha något emot att få i födelsedagspresent. Många grejjer har ju varit med i tidigare kollage och inlägg.

Men helst vill jag ha:

1. Digital systemkamera.
2. Diskmaskin
3. Träningskort på Friskis & Svettis.
4. Ray Ban Wayfarers Original.
5. Coloud hörlurar.
6. Gwen Stefani's Harajuku Lovers-parfym (mest för flaskans skull).


H&M Shop Online
H&M Shop Online
welcome to the jungle flats, $15
gold glittered dancing queen heels, $44
Harajuku Lovers The Candy Stud Earring Duo, Jewelry for Women, $25
Neff sorbet swirl beanie, $15
Novelty Pineapple Sunglasses : TruffleShuffle.com, 9.99 GBP
sweetheart sunnies, $11
Nicole sunglasses, $11
happy birthday nail polish, $18
Nike - Skor "Terminator High Basic ND" - Junkyard.se, 599 SEK
ice cream kitchen timer, $10
Ray-Ban Large Wayfarer acetate sunglasses
Harajuku Lovers G – the most fun perfume on the planet? | Makeup and...
Yankee Candle Sverige - Doftljus, Ljustillbehör, Ljusogram
Gray & Company - Fruit Division - Consumer Information
Canon EOS 500D - ONOFF
KICKS - Giorgio Armani - Acqua Di Gio Homme EdT
KICKS - Max Factor - Max Colour Effect Trio Eye Shadow
KICKS - MAC - Lipstick Tartan Tail
Hello Kitty Dr Martens 50th Anniversary Boots Collection — StyleFrizz
KICKS - L´Oréal Paris - Superliner
KICKS - Make Up Store - Gloss Lips
Make Up Store : Products : Ögon : EYELASHES : EYELASH - GALA

iBIRTHDAY BASH! 2


Oj, det blev visst två kollage .....


Ladies I Heart The 80's T-Shirt From Fame and Fortune :..., 30 GBP
View All - Jersey Tops - Clothing - Topshop, 25 GBP
Lingerie & Nightwear - Clothing - Topshop, 8 GBP
Lingerie & Nightwear - Clothing - Topshop, 4 GBP
Novelty Pineapple Sunglasses : TruffleShuffle.com, 20 GBP
Hello Kitty Toaster - KT5211: Kitchen & Dining, $15
Wilton Hello Kitty Cake Pan: Kitchen & Dining, $19
Amazon.com: Spongebob Squarepants Sandwich Maker: Kitchen & Dining, $15
Batman Comic Covers Mug : TruffleShuffle.com, 5.99 GBP
HELLO KITTY HEADPHONES, 40 GBP
Amazon.com: Delux Cute Sock Monkey Blue Face Wool Pilot Animal Cap/Hat..., $33
Ladies Attack Of the 80's Twist Detail Vest From Newbreed Girl :..., 25 GBP
Amazon.com: Sesame Street 12 inch Plush Cookie Monster by Gund: Toys &..., $25
Amazon.com: Ty Beanie Bandz Hello Kitty - 12 Pack: Toys & Games, $4.24
OPIES - Cocktail Cherries With Stems - TheDrinkShop.com, 2.49 GBP
Stretch jean - Criminal Damage | Shock, din alternativa webshop |...
Bag big retro radio - Living Dead Souls | Shock, din alternativa...
Harajuku Lovers Fragrance G EdT - eleven.se
image clipped by gossipqueen
Skor | Vagabond: Ramona - Köp skor online på BRANDOS.se
Skor | Rubber Duck: SnowJoggers
Skor | Blink: Tilda - K
Stray Boys Alex label cerise beanie - Mössor på Zoovillage
Schwarzkopf Osis Dust It - 2st - Baresso
No She Didn't opaque blue lipstick
Hello Kitty Dr Martens 50th Anniversary Boots Collection — StyleFrizz



Kommentarer
Postat av: Anonym

I kollegan kan du väll skriva 1 på en sak, 2på nästa och så så att man ser direkt va de är. Typ som i hm katalogen, fast med siffror!

2011-01-17 @ 17:10:33
Postat av: Retrophilia

Har letat överallt efter Harajuku Lovers parfymerna! Konstigt att dom varken finns på kicks eller åhlens! Går ju att beställa på nätet men man vill ju gärna lukta på dom först :)

2011-01-17 @ 18:58:47
URL: http://retrophilia.blogg.se/
Postat av: yaaz

Fint collage, älskar verkligen dina collage :D

Jo jag har försökt att byta nman på instaällningar men jag hittar ingen knapp eller så, så det verkar som att det inte går :/



Lite avis på att du har blixt öronhängerna, vart hittade du dem? :D

2011-01-17 @ 22:14:59
URL: http://exaktomallt.blogg.se/
Postat av: yaaz

Fint collage, älskar verkligen dina collage :D

Jo jag har försökt att byta nman på instaällningar men jag hittar ingen knapp eller så, så det verkar som att det inte går :/



Lite avis på att du har blixt öronhängerna, vart hittade du dem? :D

2011-01-17 @ 22:14:59
URL: http://exaktomallt.blogg.se/
Postat av: Fifi

Du gör så snygga kollage, färgglada och fina - me likey!



De bilderna har jag tagit och redigerat med iPhonen, en app som heter Picture Show, en av de bästa apparna!



Jag har nog inga bra rensningsknep, jag är så dålig på det själv! Jag tänker lätt också att jag har haft så kul i nåt plagg och vill spara det bara därför. Nu när vi snart ska flytta känns det dock lite lättare, eftersom det blir lite som en nystart och jag inte vill släpa med mig en massa gammal skit. Plus att jag ska lämna in kläderna på ett aktivitetshus för hemlösa kvinnor, då känns det också lättare för jag tänker att den som får plagget kommer att behöva det mer än jag!

2011-01-18 @ 10:27:15
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0