Ooops! Alldeles för mkt Jullovshopping...




1. Svart oversizad Musse Pigg tröjja, 75 kr på rea (tidigare 149 kr). Jag har ju en vit som jag är jättenöjd med.
2. Trikåklänning med bokstavsmönster, 50 kr på rea (tidigare 99 kr). 80's Graffitistyle!
3. Wayfarer-inspirerad modell solglasögon, H&M divided, 49:50 kr. Snygga, klassiska, prisvärda!
4. Mintgrönt plasthalsband, Glitter, 25 kr, (tidigare 99 kr). Karibisk Karamell! Expiditen förlängde det med en kedja till mig! 
5. Stort cerise rosettdiadem, Glitter, 50 kr (tidigare 99 kr). Birthday Girl!
6. Solglasögon Wayfarer-modell av Cheapo, T-shirt Store, 199 kr (glasögonfodral ingick). Classic 80s!
7. Rödblårutig långskjorta a la Axl Rose, H&M Divided, 199 kr. Welcome to the jungle! Det sa bara 'Click'!

Jag har åkt dit på att handla på julrean nu ett par gånger. Fast jag vet bättre egentligen. Det negativa kan vara att man lägger pengar på att köpa saker man inte skulle köpt annars bara för att de är på rea, istället för på det man verkligen vill ha för samma summa. Så är nog fallet med dessa reafynd iaf. Jag menar jag har ju tittat på, provat och i vissa fall bloggat om, grejjerna men hade de kostat fullt pris hade jag inte slagit till... Men å andra sidan kan det ibland bli förvånansvärt lyckat att köpa oväntade saker, det kanske visar sig vara det man egentligen behövde eller passar i, om ni förstår vad jag menar. Ja, det är något att tänka på iallafall...

Allt är reaköp förutom solglasögonen och den rutiga skjortan.


Glasögontokig. H&M brillerna... Plus provar ett vitt hårband i spets med rosett däifrån.

Jag har shoppat alldeles för mycket den här månaden så jag kanske måste lämna tillbaka vissa grejjer. Jag var ju ute efter ett par Wayfarer Solglasögon men det var inte meningen att köpa två stycken liknande. Helst skulle jag vilja ha ett par riktiga svarta Ray Ban Wayfarer Original såklart, men de går ju på runt tusenlappen...

Jag är däremot nöjd med rosettdiademet och plasthalsbandet från Glitter! Diademet blir perfekt till min födelsedag! :)


Beach Girl. Får en härligt strandig känsla av halsbandet!



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Har letat på alla glitter i stan nu men fortfarande inte hittat ett sånt halsband :/ Det är ju sååå fint:)

2011-01-09 @ 18:04:47
URL: http://frokennaslund.blogg.se/
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Beatrice: Nämen vicken otur med halsbandet!!! Jag tror att de finns kvar i gävle.. isåfall kan du ju sätta in 25 kr+porto till mig så kan jag köpa & skicka det till dig!?

2011-01-09 @ 20:42:33
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0