90-årskalas Outfit/ Camera Breaker




Igår var jag på min mormors 90-årskalas
(!!!) och då hade jag på mig det här: klänning med mexikanska döskallar och rosa hatt med stor blomdetalj (ny!) från H&M divided, strumpbyxor från Gina Tricot och skor från Scorett.

Det var jättekul att hänga med släkt och familj och äta gott fikabröd och marängtårta! :P Tyvärr var kamerabatteriet fortfarande dött så det blev inga bilder därifrån, typiskt! :(

När jag kom hem laddade jag batteriet och tog den här bilden. Efter det började kameran surra som ett bi, och slutade fungera helt! ....... Det sjuka är att min förra kamera gick sönder när jag hade den där klänningen på mig, och efter att tagit en outfitbild, förra sommaren... kolla här! :S Jag använder inte den där klänningen särskilt ofta heller. Slump, eller vilar det en kameraförbannelse över de mexikanska döskallarna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0