Superheroes & Mutants Dresses!

Här är fler klänningar som jag gjort i Nelly's klänningstävling. Men körde loss på ett av mina egna teman: superhjältar och mutanter! :) Tävlingen avslutas den 18 juli så jag passar på att lägga upp dom klänningar jag vill spara på bloggen utifall de försvinner när tävlingen är avslutad. Ser du nåt du gillar, så rösta gärna!  Man kan t.o.m gå in och rösta varje dag om man känner för det. ;) Tryck på en klänning- så kommer resten upp till höger om bilden. Tack till er som röstade på de förra klänningarna jag la upp! :D

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!



Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstade 5 / 5 på nelly klänning. Rösta tillbaka?



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=heizDAJLG8tLoC3zxsz7ENR4BRAGa0K8brufr5qwzX8bZxQNeEHi#Gallery



2011-07-14 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0