Sporty Punk



Gårdagens kvällsoutfit, jag hade en helt annan outfit på dan med klänning och grejjer, men sen skulle jag ut och agressivt promenera i hettan, köra en snabb runda på stan, samt handla mat ,så det blev det såhär: sportbh, Debbie Harry linne, college kjol, kofta, strumpbyxleggings och svart underlinne från H&M Divided. Tygväska från Accessorize i Stockholm. Skor från Din Sko. Brillor från Bik Bok.

Om man är lite mer vågad / nöjd med sin kropp så kan man skippa det svarta underlinnet och springa runt med synlig sportbh och visa lite hud på stan, som de upptagna citychica trendkänsliga (karriärs)kvinnorna tydligen gör i NY- har jag hört, hahaha...  Jag körde den stajlen på min svettiga promenad men lade till underlinnet (och koftan) när jag gick på stan..... :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0