Bik Bok Solbrillor!



70's glamour style, oversized ljusblå med gulddetaljer.

Jag är ju solglasögonnörd med betoning på nörd på bilden ovanför, haha, och när jag hittade dom här vårnyheterna Bik Bok för ett tag sen slog jag till direkt! De kostar ca. 70 kr st.


Och så ser dom svarta ut på. B-)


Fotnot: I många fall när man köper solglasögon i klädbutiker så kan det vara stor skillnad från par till par (precis som med 'one sized' mössor) dvs. vissa bågar kan vara mkt tajtare elr. rymligare, därför brukar jag prova några par innan jag slår till. I det här fallet på Bik Bok i Gävle blev expiditen riktigt irriterad när jag bad att få prova flera par av samma brillor, och förutom det så brukar man för det mesta få 'dum i huvudet-blickar' om man frågor något. 
Med tanke på hur stor arbetslöshet det är i Gävle tycker man att personalen borde vara lite mer serviceminded.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0