LOST BOYS T-SHIRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Jag höll på att ramla av stolen när jag såg av den här! :O ÄNTLIGEN en Lost Boys T-shirt med Corey Haim på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D Från Honcho Store, ca. 250 kr med frakt.


Lost Boys är min absoluta favoritfilm.
80-tal, vampyrer, hårdrockare och kitsch, skräck och kärlek, roliga karaktärer, Corey Haim, snygga kläder och miljöer, bra musik.... Har du inte sett den, se den.


Det jag kan sakna på den här t-shirten dock är de övriga karaktärerna och att typsnittet är fel.
Annars är det en av de snyggaste Lost Boys T-shirts hittills. Och jag ska naturligtvis beställa. :D

.vv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0