Misslyckanden, mens, monster, motgångar & misär


Hej hej, såhär såg jag ut idag. Jag var lite ljuskänslig så jag hade solglasögon på kontoret. Nej, nu skojjar jag. 
I övrigt: hemskt väder & hemsk dag med endast motgångar, missförstånd, mens, monster och misär! Tur att jag hade solglasögonen på. Och en snygg outfit. Och min galghumor. =) Men man får försöka se motgångar som utmaningar för att komma upp på (my little)ponnyhästen igen. Och jag gillar ju utmaningar! Fast det finns ju gränser.

The Crying Cheerleader (not cheering). Ja, så det kan bli, men tanken från början var: Rock n Roll-GNR-Cheerleader. Jag har tyvärr ingen roligare bild.

De Palma Cheerleader kjol, Sivletto.
Jeanstights, solglasögon, Bik Bok.
Sneakers, Stadium.
Skjorta, Gina Tricot.
GNR t-shirt, Punkt Shop.
Plastarmband, Glitter, h&m och Gina.



Ja ja, bättre lycka imorn!

xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0