RETRONÖRD KOLLAGE

RETRONERD

HA HA, NERDPOWER! :D Sheldon Coopter-style!
Det här kollaget började med att jag provade t-shirts till mitt ansikte i polyvore för att se vilken jag passade bäst i, och sen blev det mer och mer grejjer tillagda!


T shirt, $24
Mighty Fine graphic tee, 25 GBP
Hello kitty tote bag, $57
Glass shade, $4.99
Jr Han Solo Shirt By Junk Food T-shirt - Funny, vintage, custom, cool,..., $26
Big Plush Nerds Candy Pillow, $30
Ladies Spiderman Costume T-Shirt From Mighty Fine : TruffleShuffle.com, 25 GBP
Converse
Glass shade
Harajuku Lovers Fragrance G EdT - eleven.se
Ellos
Nike Dunk High SB Premium Matt French Boom
H&M Shop Online - 14.99



Kommentarer
Postat av: Stina

Gröna Turtles-tröjan är så himla fin. Jag har ju en gul men jag önskar att jag hade den där gröna istället :P

2011-03-22 @ 08:10:17
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: love&peace

Snyggt kollage ^^,

2011-03-31 @ 13:04:15
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0