Samantha Fox <3




När jag var liten hade jag en Samantha Fox affisch i mitt flickrum där hon står i snyggt slitna uppknäppta jeans och visar sina blommiga trosor och har på sig en vit magknytt-shirt...

På den tiden, det glada 80-talet, var det socialt accepterat att visa boobiesarna i musik/ungdomsmagasin som OKEJ och det gjorde Sam flitig och jag prenumererade! Men till skillnad från dagens SLITZ så är Sam's grejjer äkta vara (och bl.a. snyggare gjort för den delen).

Jag är inte mycket för utvik och objektifiering av kvinnor i största allmänhet men när det gäller Sam så har jag en blind fläck.

Jag kom ihåg när jag fick Samantha Fox senaste kassettband av storasyrran i födelsedagspresent.
Sam är fortfarande en av mina största idoler både musikaliskt och utseende/stil-mässigt.

Det är underbart att hon var 80-talets största sexsymbol men är lesbisk.



Liknande affisch som jag hade i mitt flickrum.



Så hett, så rätt.




xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0