Smått & Gott!

Shoppingsugen i helgen?! Här är några grejjer att satsa på!


Röda lackpumps med platå, Scorett, 599 kr?


FUCK RACISM tygpåse, T-shirt Store, 70 kr?


Svarta leopardnätstrumpbyxor, Gina Tricot, 70 kr?


Super 80's Running Wild citrongul knytmagt-shirt, H&M Divided, 99 kr.


Våriga ljusrosa Adidasskor, Scorett, 600?


Drömskorna äntligen i min hemstad, men inte i min storlek tyvärr :(. Lackiga rosa eller röda Dr. Martens, Berglövs Skor i Gävle, 1200?


Coola unisex t-shirt nyheter i Unique Rebelism-anda med tiger och 'to much is never enought'- tryck, 299 kr.



Modesty Blaise skrivböcker i olika storlekar, Bokia.


Hetaste bloggar/tumblr-skon: Leopardplatådojjor, Shoe Shoe i Gävle, 399 kr. Både heta och supersköna! Me Want. :)




Bubbelgums bakelse karamell- färgade rymliga väskor på Accent, 100 kr rabatt tills på söndag på alla väskor! Så nu kostar de 199 kr (tidigare 299 kr). Jag är supersugen! :p




Kommentarer
Postat av: Stina

Väskorna längst ner är jättefina, men tyvärr känns de inte som min stil :( De känns typ för fina och "tjejiga" om du fattar hur jag menar... Typ som att jag skulle behöva ha klackskor för att matcha med väskan, och se lite mer vuxen ut än vad jag gör för det mesta! Hahah, det låter lite svamligt, men men :P

2011-03-14 @ 11:07:10
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: yaazz

Tack för tipsen :) dem där väskorna e jätte fina funderar på att köpa den grön blåa(?) högst upp, efter att ha sett ditt inlägg xD

2011-03-15 @ 17:58:50
URL: http://exaktomallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0