STAR WARS STYLE


Försenat vinteroutfit-inlägg.

Varken en klockren Star Wars-style eller bild, men jag publicerar ändå - delvis för att jag så gärna vill använda de här Star Wars-typsnitten. :)

Och presenterar en Star Wars t-shirten i herrmodell som jag nyligen börjat använda, samt Chewbacca-dockan som jag fick i julklapp (igen).

Sen är en del av Star Wars-style för mig 70-talsretro vinterkläder helst i slitet vitt som mina slitna vinterskor ovanför(se Rymdimperiet slår tillbaka, på snöplaneten Hoth) (och se tidigare kollage här och här) så jag är inte helt ute och cyklar.


Halsduk, H&M.
Jacka, Cubus.
Skor, Skouno.
Wrangler jeans, Stadium.
Star Wars Empire Strikes Back T-shirt, Chewbacca docka, 80stees.
Väska, mössa, ziphoodie, Bik Bok.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0