ICA MAXI utflykt cykelvägen


I förrgår följde jag med min ABF-kollega till ICA MAXI i Gävle och meningen med mitt följeslagande var bl.a. att jag äntligen skulle lära mig cykelvägen dit så jag kan börja handla där oftare! Jag har nämligen hört ryktesvägen hur de kanske har vissa exotiska, eller kitschiga amerikanska, matvaror som Cherry Coke eller Pop Tarts.. Jag bor inte heller långt därifrån men cykelvägen dit är lite krumelurig om man inte kan den. Men nu så!


Det blev bara en snabbis och jag hann inte kolla hela utbudet, men hittade några roliga grejjer som jag dessvärre eller tursamt nog inte köpte, som turkosa blåbär- och rosa hallonmaränger och ZOO-snören. Mitt nygamla mantra är ju: HANDLA INGET OCH ÄT INGET ONÖDIGT- så blir man förhoppningsvis både smal och rik, hahaha! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0