Nya söta Gina T-shirts



NEW CUTE GINA T-SHIRTS


Gina Tricot fortsätter att leverera 99-kronors t-shirt i kitschig kawaii-anda med glassar och ananaser, vattenmelon, körsbär, drinkar, palmer, donuts, solnedgångar och papegojor! Jag har provat dem men hade tyvärr inget minneskort i kameran. Och förutom det irritationsmomentet, så tycker jag nog att passformen är sisådär(på mig i allafall): ska de sitta löst som en baggy t-shirt eller tights som en Junk Food t-shirt eller nåt mellanting eller vad??

Nog klagat. "I CAN SEE THE TRIPLE RAINBOW"!!! :D




Kommentarer
Postat av: Stina

Jag köpte den mintgröna med glassarna på :) jag håller med om att det är lite konstig passform på deras tröjor... Får alltid ta en storlek mindre än vad jag brukar och den är ändå lite lös :S

2011-05-31 @ 08:41:05
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0