Söndagsoutfit: kallt- inte alls ballt


Genomfrusen... Igår kände jag för en streetig, färgglad, crazy mix av färger och mönster! :D Kjol, hello kitty hoodie, sjal, linne från H&M. Sneakers från Footlocker. Stretchjeans från VILA. Overknee strumpor nedrullade till benvärmare från Lindex. Solglasögon från Gina Tricot. 

Det har hänt flera gånger nu: jag springer ut iförd korta jeansshorts och blott ett linne och sandaler och det blir akut stopp utanför ytterdörren för det är så rått och kallt och moloken får jag vandra in igen och byta om till jeans och hoodie(och igår mössa, vantar, kappa).

Igår befann jag mig dessutom utomhus, intervjuade och fotade Veckans Outfit till Arbetarbladet, tills mörkret lade sig. Klockan var 22.00 när jag kom hem. Då var det bara att fota min outift (ja det syns att jag är genomfrusen, inte mitt bästa outfitphoto-moment), lägga in och kolla bilder i datorn, värma med kaffe, sen bums i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0