lite armé, lite leopard, lite guld, lite rosa platåklack, lite gult, lite Madonna, lite 50s/80s, lite glitter, ect...



Igår var jag klädd såhär: knallrosa platåskor från Vagabond Store, kjol från Gina Tricot, strumpor, strumpbyxleggings, arméjacka och 80s Madonna-linne från H&M Divided, gul väska från Wedins, svart glittrigt plastdiadem och leopardsmönstrad sjal från Glitter.

Reflektion: Love it, bra bas för framtida outfits! Det var dessutom kul och skönt med lite klack (typ sådär mkt jag klarar av en hel dag..)! De där skorna är jättesköna men jag försäkrade mig ändå om att slippa skavsår och frysa genom att ha sockor i dem- samt att det är en rolig modedetalj!

Respons: Mycket bra! Blev kallad både färgglad och fin! :D

Övrigt: Fotograferade färska bär och frukter på nya Konsum Söder och stötte ihop med min härliga faster som jag fotograferade i solen. Sen däckade jag på eftermiddagen, troligtvis inte pollen, istället förkylning på G.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0